EXCLUSIV - Interviu Lucia Dumitrescu + Treat me like a lady (premieră online)


Lucia Dumitrescu s-a născut pe 29 aprilie 1990 la Buzău. A învăţat în Şcoala nr. 15 Buzău (Şcoala "George Emil Palade"), iar liceul l-a făcut în Bucureşti, la Colegiul Naţional" Iulia Haşdeu".S-a lansat la "Ploaia de stele" la vârsta de 11 ani, unde a imitat-o pe Whitney Houston cu celebra melodie "I will always love you".Marius Ţeicu i-a oferit piesa Dacă vreau aprind o stea, cu care a câştigat în 2001 trofeul Festivalului Steaua de aur.
A prezentat numeroase emisiuni de copii la Radio România Actualităţi în colaborare cu Daniel Horhocea şi a avut numeroase apariţii radio/tv şi în diferite publicaţii muzicale.
A obţinut până acum 45 premii la festivalurile la care a participat în ţară şi înstrăinătate.
I-a avut ca mentori de mică pe soţii Mirela şi Cornel Fugaru care i-au dat primele lecții despre scenă, muzică, showbiz.
A colaborat cu trupa Sistem, înregistrând piesa Vise.
Studiază limbile engleză, germană, spaniolă, franceză şi nu neglijează şcoala în ciuda pasiunii şi timpului acordate muzicii.
Lucia a devenit o certitudine şi dovadă sunt cele două recitaluri pe care le-a susţinut în 2007 la Festivalul Laura Stoica sau concursul muzical Iulian Andreescu de la Turnu Severin.
În 2007 a câştigat Trofeul Festivalului Mamaia, cu melodia Laurei Stoica - "În singurătate".
În prezent, face parte din orchestra emisiunii Ola-la de la Pro TV.
Se pregăteşte intens să lanseze primul album din carieră, care va fi editat și susținut de Societatea Română de Radiodifuziune.

Mai jos ascultați câteva piese interpretate de ea, printre care și "Treat me like a lady", în premieră în online:


Dragostea mea
Vise (feat Sistem)
I love you
Mi-e dor
And I am telling you I'm not going

Vă invit să aflaţi și alte lucruri despre ea din interviul pe care i l-am luat:
BuzăuNews: Cine te-a îndrumat spre muzică ? Cum a început totul ?
Lucia: Totul a început când aveam 6 ani... Cântam non-stop prin casă piesele Mădălinei Manole, și părinții mei astfel, au decis să mă înscrie la Palatul Copiilor din Buzău, la secția de muzică ușoară, unde l-am avut ca profesor pe dl. Constantin Ungureanu, actual membru al trupei Nemuritorii.

BuzăuNews: Dacă nu ai fi făcut muzică, spre ce domeniu te-ai fi îndreptat ?
Lucia: Îmi place foarte mult să comunic și de asemenea îmi place mult și psihologia. Îmi plac atât de mult aceste două domenii, încât vara aceasta am dat examen de admitere la ambele facultăți: de Comunicare și relații Publice, și la facultatea de Psihologie, în cadrul Universității București. Imi place să cred că pe lângă muzică, muncesc să am și o altă pregătire.

BuzăuNews: Buzoienii au avut ocazia să asculte în premieră noua ta piesă, Treat me like a lady. Pregăteşti un clip la ea?
Lucia: Momentan lucrez la album, nu s-a pus problema unui videoclip încă, pentru că se lucrează la album. Vreau să am mai multe piese, și din toate, să o aleg pe cea mai bună pentru videoclip. Piesa “Treat me like a lady” este scrisă de Adrian Cristescu, versurile sunt scrise de Dragos Chircu (câștigătorul festivalului Mamaia 2007), și va face parte de pe album.

BuzăuNews: Nu apari foarte des la emisiuni de divertisment, decât la O-la-la. De ce nu îţi promovezi piesele şi la TV?
Lucia: Prefer mai întâi, să finalizez albumul, ca să am un motiv bine întemeiat pentru a apărea în emisiuni TV. Sunt de părere că atunci când apari la TV, trebuie să vii mereu cu ceva nou, să oferi telespectatorilor motive bune și interesante să te urmărească. Merg pe premisa “Putin si bun decat... altfel” :)) Și oricum,dacă ai apărea non-stop la TV, s-ar sătura lumea de tine, până la urmă... așa că mai bine să te ceară ei, și să apari la TV în momente importante. La O-la-la apar mai des pentru că este o emisiune constantă, la care colaborez.

BuzăuNews: Ştiu că ai participat la numeroase concursuri în afara ţării. Cum ţi se pare publicul din străinătate faţă de cel din România?
Lucia: Publicul din străinătate este diferit, în functie de zona geografică... Am avut parte de fel și fel de spectatori... Unii care apreciază mai mult vocea, întinderea vocală, alții care apreciază mai mult ritmurile orientale, alții care înnebunesc pe ritmurile house, etc. Însă toți vor același lucru de la muzica pe care o ascultă... să se regasească spiritual în ea...

BuzăuNews: Care sunt artiştii tăi preferaţi România şi din străinătate ?
Lucia: Îmi plac foarte mult trupele Holograf, Proconsul, îmi place Ștefan Bănică Jr., Loredana, Monica Anghel, Luminița Anghel, Mihai Trăistariu... Lista artiștilor străini este mult mai lungă, dar am să îi precizez pe cei mai importanți: W.Houston, Mariah Carey, Celine Dion, Lara Fabian, Michael Jackson, etc...

BuzăuNews: Ai o melodie de suflet ?
Lucia: Da. Îmi place foarte mult piesa “I will always love you” cântată de W.Houston.

BuzăuNews: Ţi-ai dori să cânţi în duet cu vreun artist român sau internaţional?
Lucia: Mi-ar face plăcere să cânt cu Ștefan Bănică Jr. , Dan Bitman sau Bodo (Proconsul). Dintre artiștii străini... e greu de spus, dar Whitney Houston este preferata mea...

BuzăuNews: Care este filmul tău preferat? Ce gen de filme urmăreşti?
Lucia: Îmi plac comediile, filmele romantice și filmele thriller. Filmul meu preferat este Pearl Harbor.

BuzăuNews: Îţi place să citeşti ? Ce ne recomanzi ?
Lucia: Îmi place să citesc... Mereu am o carte cu mine pe unde merg și când am timp liber citesc.Î mi plac foarte mult cărțile psihologice și romanele. Cartea mea preferată cred că rămâne "Enigma Otiliei" de George Călinescu.

BuzăuNews: Care este cea mai frumoasă amintire legată de copilăria ta ?
Lucia: Eu am foarte multe amintiri frumoase din copilărie. Am avut o copilărie plină de peripeții, întâmplări plăcute, dar și neplăcute, datorită faptului că am călătorit foarte mult prin țară și prin străinătate, participând la diferite concursuri de muzică. Cea mai frumoasă amintire din copilăria mea, cred că este momentul în care am câștigat în 2001, trofeul emisiunii “Ploaia Steluțelor” când am imitat-o pe Whitney Houston, interpretând piesa “I will always love you”.

BuzăuNews: Cum vezi vacanţa perfectă ?
Lucia: Nu am o destinație preferată, însă vacanța perfectă pentru mine înseamnă să călatărești sau să stai acasă, petrecându-ți timpul, în ambele cazuri, alături de cele mai dragi persoane. În cazul meu, familia.

BuzăuNews: Te-a afectat în şcoală viaţa de vedetă ?
Lucia: Nu chiar... Nu am avut probleme. Însă uneori simțeam invidie în jurul meu, prin modul în care se comportau unii colegi. Cu toate acestea, am încercat să nu dau importanță...

BuzăuNews: Te-ai implicat în evenimente caritabile ?
Lucia: Nu m-am implicat la nivel înalt, însă am cântat la evenimente organizate de Crucea Roșie.

BuzăuNews: Dacă ai putea da timpul inapoi, ai schimba ceva ?
Lucia: Nu aș da timpul înapoi... Nu cred că simt nevoia, pentru că am încercat să trăiesc viața până acum fără să fac greșeli mari care să mă marcheze.

BuzăuNews: Ce le transmiţi fanilor şi cititorilor blogului?
Lucia: Le mulțumesc pentru răbdarea de a citi întreg acest interviu, pentru susținerea și încrederea acordată. Și... Ascultați muzică bună, în care să vă regăsiți! :).

Ce părere aveți de melodie si interviu?
Sursa foto: MySpace


Postat la data: 06.09.2009.

10 Responses so far.

  1. Anonim says:

    are o voce frumoasa...si are piese foarte faine:*:*

  2. Anonim says:

    ft. tare. felicitari !!

  3. Oana says:

    Felicitari!!! :*:X Este un interviu reusit ca si blogul d altfel.
    Lucia este o super tipa si o admir foarte mult pt vocea si personalitatea ei.:X:X

  4. Bogdan says:

    Merci Oana :* si anonim :*.

  5. Anonim says:

    Super interviul si tare blogul! Lucia, e o scumpa si are o voce ffff frumoasa:X:X

  6. Bogdan says:

    Merci :D. Ma bucur ca iti place !

  7. allex says:

    felicitari pentru interviu. e super mishto ;)

  8. allex says:

    la fel shi piesa :*

  9. Anonim says:

    as vrea foarte mult sa revad filmarea cand a cantat I will always love you, la ploaia de stelute, o tin minte de atunci si miar place sa vad din nou, nu gasesc pe youtube

Leave a Reply